Dundersjuk och förälskad

Hej där lilla läsare :)
Dagens inlägg ska ge lite inblick i hur det är att vara dundersjuk om man heter Michael, ni kommer få ta del utav min besatthet av ögon och så kommer jag bjuda på lite freestyle :P

Idag vaknade jag vid 9 draget med världens förkylning, feber, hosta o.s.v. :[
Eftersom jag sen vid 10-11 hade så ont i alla musklerna i kroppen så orkade jag inte ens sitta upp utan fick gå tillbaks till min säng.. Men det gjorde inte saken så mycket bättre eftersom jag bara låg där till 11-12 nån gång oh skakade och fick muskelryckningar eftersom trots att jag låg i mitt varma rum med kläder och duntäcke över mig så kunde jag inte bli varm. :/

Då plötsligt ringde min kära fru! ^^ <3
Efter det så somnade jag gott och sov till ca: 14-15 och ringde därefter upp henne igen för att bjuda på en överraskning.. Efter lite om och men så blev det som jag ville och vi gjorde en liten utflykt och åt romantisk middag på stoppet vilket var helt underbart mysigt ;) <3

Efter det gick vi hem till mig och jag blev ompysslad in i sängen innan hon gick. Bara någon minut därefter somnade jag och sov fram till 21 då jag pallrade mig upp för att få i mig några pannkakor. :)

Sen satt jag vid Facebook och därefter hade jag ett mysigt samtal med min kärlek och efter att vi sagt god natt så hamnade jag här, skrivandes ett blogg inlägg. :)

Kommentera om du orkade läsa allt detta förresten, då blir jag imponerad ;)




Så nu till min obsession..





Detta är en bild jag tog när jag hade tråkigt på väg ifrån stockholm :)
..eller var det på väg därifrån? -.^  hmm aja, spelar ingen roll :P
Tyckte den blev lite cool iaf :]




Jag sa i början av inlägget att jag skulle bjuda på lite freestyle men youtube vill inte lägga upp mitt klipp av någon anledning så jag får se om jag kan lägga upp det imorgon istället :)

God natt!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback