Välkommen till min nya blogg!

Ja nu sitter man här hemma, föräldrarna springer runt i stress över resan till stockholm, alla mina saker är packade och jag har inget att göra i väntan på avfärden.. :/

Det var då jag fick den lysande idén att skaffa en blogg! :D

Jag kan tänka mig att det är här någonstans som man skriver lite om vad min blogg kommer handla om och bla bla bla, men jag känner inte för det riktigt måste jag erkänna.. dessutom vet jag inte riktigt själv.. ;P

I vilket fall så vill jag att ni ska känna er varmt välkomna till min blogg! ^^


Men som sagt så bär det snart iväg till stockholm, 6 timmar i bil tydligen.. Bläh :P
Jag tror mitt trogna PSP får bli min vän under färden tillsammans med min mobil :)  Lite musik och smsande med sin kära flickvän så ska nog resan gå vägen! <3

Anledningen till att vi ska till stockholm är att min morbror dog för några veckor sen på sjukhuset efter en pace-maker operation :/  Så det är lite tråkigt men man får väl se saker från den ljusa sidan.. Jag får klä upp mig fint och gå runt lite i stockholm :)



Så i och med det så är det begravning på gång som man kanske kan gissa på bilden :/
Jag nås på mobilen under torsdagen, fredag efter typ kl. 12 och sen under söndagen vet jag ej..   (  ;)  <3 )

..på tal om telefon så ska jag troligen skaffa en ny telefon.. vilket jag tror ger mig perfekt skrivmaterial till nästa inlägg! ^^ 

Men jag återkommer nog först på måndag, så tills dess, ha det göött! :]


ps. jag vet att det kan vara lite svårläsligt med min bakgrund, jag ska fixa så att inläggsrutan inte är fullt så genomskinlig, hang in there! :')


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback