Livet leker

Hej hopp, en liten statusuppdatering..
Eftersom jag inte skrivit något på några dagar så tänker jag kompensera med ett lite längre inlägg för att undvika sura miner och eftersom jag är lat så tänker jag använda mig av massa bilder också x)




Begravning i sthlm i fredags innebar sammanlagt 12 timmar
bilfärd vilket sög men jag och min söta syster gjorde det bästa av tiden som bilden visar :)






På vägen såg jag också på en av mina favoritfilmer, "7 pounds".
Har du inte sett den, se den, grymt sevärd film! :)
Tryck på bilden för en trailer!






Fre-Lör spenderades med världens finaste och det var underbart mysigt
eftersom jag hade saknat denna mysiga varelse så oerhört mycket att jag
inte kunde tänka på något annat än när vi nästa gång skulle ses..

Som en sidenote så är denna underbaring den enda för mig och
jag älskar sötnötet mer än jag någonsin kunnat föreställa
mig att en människa kan älska en annan.. och jag skrev denna korta låt om just det. :)
Texten finns i "description" boxen för den som inte hör och är nyfiken :)






Lör-Sön så var jag med min störtsköna brother from another mother,
aka hampus, och vi roade oss med att baka kaka, se på film,
utöva hemmagjorda sporter och spela Pro Evolution Soccer på ps3. Awesome :3


Och då är vi framme vid idag! ..vilket är dagen då jag blev dundersjuk.. :[  har suttit hemma och snorat och det bara rinner ur näsan.. huvet känns som en elefant på en balansboll och vill alltså helst lägga sig på sidan :P




men nu en positiv nyhet så avslöjas nu vad som
bara nämndes som hastigast i det förra inlägget..



iPhone 4 är min om 4-6 veckor! :D

Vet du någon bra app? Släng in en kommentar så jag kan testa den sen!



En sak jag plötsligt märkte förut idag förresten är att google har fräschat upp sin bildsök och den känns nu mycket mer användarvänlig och genomtänkt, så ta en kik på det om ni inte redan gjort det! :)

Det var allt för denna gång men jag har redan tre idéer till godsaker som jag ska fixa ihop till framtida inlägg, bara för DIN skull ;)

Ha det fiint!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Haha, underbar bild! <3

Den nya bakgrunden var mycket bättre också, massa fin bloggen blev! :D

2010-08-23 @ 16:23:24
URL: http://rosemary.blogg.se/
Postat av: Cilla

och för guds skull....du måste komma på ett bättre nick än "anonym"!!! Kan det bli mindre kärleksfullt än så?! På min blogg är det "Lillebrors Fina Flicka" som gäller, det behöver ju inte vara trist för att det är anonymt ^_^

2010-08-23 @ 16:29:21
URL: http://rosemary.blogg.se/
Postat av: Mikey

Haha, nej men det var bara för att hon uttryckligen sa att hon inte ville vara med i min blogg så jag fulade mig lite med att skriva så ;) ..det var ju inte meningen på deeet viset :'o jag får nog ändra det ändå, känns ju dumt nu bara för det x)

2010-08-23 @ 21:13:01
URL: http://happymike,blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback